CyberCrop på Scrappiz i helgen.

Under hela påsken från i torsdags till igår kväll har det varit CyberCrop på Scrappiz. Dvs forumet lägger ut en massa utmaningar som man sitter hemma och gör och sedan laddar upp i deras galleri.

Jag gjorde bara 2 utmaningar, men har däremot fått ihop inte mindre än 9 LO:er i helgen. Det var länge sedan jag var så produktiv.

Däremot kan jag ännu inte visa dem här, eftersom min dator hemma vägrade att läsa minneskortet. Jag ser bilderna helt OK i kameran både den nya systemkameran med vilken jag tagit bilderna och i min gamla Coolpix, men datorn VILL INTE. Jag kan inte ens flytta över dem till datorns hårddisk. Jag blir så trött.

Fotona på LO:erna kan jag ju ta om, men de foton jag tog i påsk vete katten hur jag skall få fram.

Jaja, jag får se om jag kanske kan få hjälp av någon att kolla vad som har hänt.

Nu ser jag fram emot lördag när jag skall på mässan. (se förra inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0