Nu är vi hängda

Eller ja, våra fotografier är hängda. Vi har varit ute i kväll och hängt upp alla bilder. Det blev fler än vi kanske hade trott från början.

Och i morgon är det vernissage. Det blir en ny upplevelse. Jag har aldrig ens besökt en vernissage tidigare. Och nu är jag med bland  utställarna.

Skall se om jag tar med kameran och kanske tar lite bilder i morgon. Jag tog några i kväll, men nu är jag så trött, så nu orkar jag inte plocka dem ur kameran.

Alla som läser detta är välkomna i morgon mellan kl 10-13 i Centrumhuset i Färgelanda. Där hänger sedan bilderna tills i slutet av juli.

Ja, detta var allt för i kväll. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

TAck!!!

Jag hade tänk mig att komma å kolla.

Kul att se på era foton.

Så vi ses i morron.

2008-06-27 @ 23:36:39
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0