Inget nytt att visa...

...MEN jag har faktiskt i kväll blivit klar med att scanna in bilderna från 1989.

SKönt!

Fast jag har flera kuvert kvar som ligger och väntar på inscanning.

Hade faktiskt tänkt att scrappa i helgen också när det var cyberscrap på Svensk Scrapbooking. Men det blev inte tid till det. Jag kände att jag ville göra åtminstone ETT år klart först.

Sedan har jag gjort i ordning en hel hög med foton som skall framkallas också. Bl a bilderna från vår resa till Cypern i maj. Det skall ju bli ett resealbum är det tänkt.

Och så nu i kväll har jag äntligen fått iväg några bilder till Crimson som skall vara med på utställningen. Jag kunde inte bestämma mig vilka jag skulle ta, så det åkte iväg ett gäng, så får jag välja när jag har bilderna. Resten får jag scrappa.

Nu är det strax nattadags, så man kan jobba en hel vecka igen. Man blir lite bortskämd med korta veckor. Det skulle nog passa mig med 4-dagarsveckor tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0