Fotosorteringen

Fotosorteringen fortskrider. jag har bara halva år 1979 kvar att sortera in nu. Det är dock rätt mycket bilder det året, eftersom vårt bröllop var då och det är fler bilder från en enda dag än från ett halvt år något annan år.

Sedan har jag hittat en bunt kuvert med fler foton. Från 90-talet. Tyckte nog att det var lite glest med bilder där några år.

Så nu får jag ta fram scannern igen och scanna in bilder. Det vill till att det blir någon dag med dåligt väder på semestern. Rolling Eyes (Det blir det garanterat, varför skulle det inte?)

Idag skall jag ut till "tätorten" och träffa kurskamraterna från fotokursen för att planera in utställningen om ett par veckor. VAD FORT tiden går!!
Jag har fortfarande inte riktigt bestämt vilka bilder jag skall ha med. Tänk vad svårt det kan vara att välja ut TRE bilder. Det skall ju vara något man är nöjd med och det är inte lätt. Kanske är jag FÖR självkritisk, jag vet inte. Jag hade en idé från början, men den har jag inte lyckats genomföra av olika anledningar, så jag har fått tänka om. Det skall helst vara en serie som hänger ihop också. Jaja, jag har någon dag till på mig att fundera innan jag måste skicka in fotona för förstoring.

När jag är klar med fotosorteringen, så hoppas jag att jag får lite lust att sätta mig och scrappa lite. Det var ett tag sedan sist, men det har varit så mycket annat att tänka på, så jag har inte hunnit. Nu känner jag dock att jag vill skapa igen. Man får en del idéer när man kollar på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0