Avtackningskort och Swapp-kort

Äntligen har jag fått ur lite bilder ur kameran.

Här är några kort jag gjort:

Först ut är ett kort jag gjorde till ett födelsedagsbarn som är med i samma födelsedagsswapp som jag och som fyllde år i förra veckan. Det får kanske mer räknas som en hyfsat stor tag.



Sedan ett kort jag gjort till en arbetskamrat som slutar hos oss. Han är webmaster på en orienteringsklubb och skall börja jobba på en psykmottagning.


Först framsidan. Jag hade ett väldans knåp innan jag kom på hur jag skulle fästa orienteringsskärmen. Till sist fick det bli en liten "buske".



Insidan: Soffan är där vi tror han skall ha sina patienter i fortsättningen. Våra namn stod där också.


Och så baksidan. Jag hittade en ny liten stämpel bland mina gömmor som jag inte använt tidigare. (alltså "Handstämplat for you by")


Till sist blomman han fick. Han är allergisk mot vanliga blommor, och gurkan har en alldeles egen historia i samband med honom.

Han fick dessutom en ljusstake med ljus, gjord av handsmidd spik (ljusstaken alltså inte ljuset), som är speciellt för Bäckefors, där vår arbetsplats ligger ca 1 km från smedjan. Jag fotade den också, men eftersom jag snurrat in den i cellofan, så blev inte bilden något bra.

Ja, det var vad jag hade att visa idag.

Lämna gärna ett avtryck när du varit här och hälsat på.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ha ha orienteringsskärmen var ju för rolig.Fina kort.

2008-06-23 @ 21:17:35
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

kortet blev ju jättefräckt

Ingen dum blomma att få ;o) inte alla blommor som man kan äta upp.

2008-06-23 @ 21:37:49
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ha ha ,vilket fyndigt kort, smart!

Det hoppas jag att han blev glad för.

//Sandra

2008-06-27 @ 22:43:17
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0