Några bilder till och så lite skapat (äntligen)

I torsdags tog jag en tur ut med kameran på lunchen igen. Det är rätt kul att leka med de olika inställningarna och se hur olika bilderna blir. Men jag inser att jag nog behöver använda stativet när jag skall ta naturbilder på detta vis. Det var många som var suddiga. Denna tycker jag blev rätt bra. Nu är det snart vår!

image288

Denna bild tog jag genom mitt fönster på jobbet på fredagen. Skärpan är inte så värst bra, men jag tyckte regndropparna var fina där de hängde på grenarna.

image289


Och så har jag äntligen skapat lite också. Det blev några ATC till en swap jag är med i. Temat är VÅR.  Men VARFÖR skall det vara så svårt att ta bilder på LO:s, kort och annat man gör? Trots redigering i PSE så blir det inte bra. Morr!

image290

I morgon är det dags för del 2 i fotokursen. Jag har mailat några bilder till läraren. Spännande att få höra vad de säger om dem. Jag skall även försöka komma ut och ta några fler bilder i morgon om det passar. Nu är det ju LITE lättare när det börjar bli ljusare tider. Det är ju inte HELT kolsvart när man åker till och kommer från jobbet.

Ja, det var allt från mig idag. Förhoppningsvis kommer fler bilder snart.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men du,va smart du är.....va fräckt du gjort med blommorna. Jag tycker de blommor är tråkiga men nu blev dom helt plötsligt jättefina.
Jag har så många sånna blommor så jag har tröttnat på dom.
Ses i morron.

2008-02-12 @ 12:20:46
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Anki T

Hallå är du laddad inför söndagens fotoutflykt?
Kanske vi ses imorgon?

2008-02-19 @ 17:50:05
URL: http://www.scrapfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0