Dan före dan

Ja, i morgon är det Julafton. Och jag är ledig ända till den 2 januari. Då jobbar jag den dagen och är sedan ledig i 4 dagar till. Sååå skööönt. Det har varit en jobbig senhöst med resorna till nya arbetsplatsen varje dag. Sliter på kroppen. Så denna ledighet behövs verkligen.

Idag har vi ugnsstekt och griljerat skinkan. Det är ungefär den julmat jag fixar själv. Resten finns att köpa klart, men skinkan skall jag göra för att få juldoften i huset. Sedan så firar vi julafton hos mor och far tillsammans med broder och våra familjer, så då äter vi julbordet där och det räcker tycker vi.

Kattungarna växer och växer. De är så fulla i bus, så det är inte sant. När de kommer löst i köket så svischar de fram och tillbaka över golvet så man knappt hinner se dem. Fota dem är HELT omöjligt. Jag har försökt, tro inte annat. Men det blir bara suddiga skuggor hur jag än försöker. De enda chansen att fota och som det skulle gå att se vad det föresställer är när de ligger i en hög och sover, men kommer jag med kameran så vaknar de ju och sen är det full fart igen. = inga bilder.

Nä, nu skall jag titta vidare på uppesittarkvällen. Ha en riktigt

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Jessi

God Jul

Jessi

2008-12-23 @ 22:40:33
Postat av: missFBK

Hihihi kan se dom framför mig när de springer runt =) God Jul!!! Kram!!!

2008-12-23 @ 23:22:30
URL: http://missfbk.blogg.se/
Postat av: jeanette

GOD JUL!!!!!!!

2008-12-24 @ 14:57:08
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Anki T

Hoppas du hade en bra jul och att du vilar upp dig ordentligt!!

2008-12-27 @ 10:32:11
URL: http://scrapfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0