Snart är det mässa igen.

Stora Nordista stämpel och scrapmässan



Åh, vad jag väntar. Jag har redan en lista med vad jag skall handla (även om jag inte skulle behöva handla alls när man ser hur mycket grejer jag har). Det är ju så mycket nytt som kommit och kommer nu i höst när man kollar på forumen. Jag BEHÖVER INTE köpa papper, för det har jag. Men det säger jag varje gång jag åker på mässa och sedan har jag såklart köpt stora högar med papper i alla fall. Jag kan inte motstå.

I alla fall så lottas det ur biljetter till mässan på denna sida.

Kommentarer
Postat av: zizzi

Hej

Vilket fint inlägg du gjort! Lycka till!

2008-08-27 @ 21:17:00
URL: http://cissi74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0