Nya alster då rå!

Japp, jag var vägen om föräldraskapet på vägen hem från jobbet idag. Hjälpte dem lite med att tanka över bilder från kameran till datorn och sedan omorganisera lite bland bilderna på hårddisken.

Sedan fick mor allt plocka fram kortet hon fick i lördags så jag kunde fota det och här kommer det:



Framsidan. Jag har köpt en QK-die till revan egentilgen, en fjäril som jag kör i Zip e`Maten. Men jag får shimma den håliga delen rätt kraftigt för att det skall fungera. Siffrorna har jag skurit ut i papp efter mall från några chippisar jag har. Jag har sedan målat dem med Dabbers guldfärg. Undre delen på fjärilen sprayade jag med blablabla mist i silver. Det blev inte så jättelyckat, men fick vara så i alla fall, orkade inte plocka fram zippen igen och stansa om. På den övre frärilen är det gult glitterlim. Och det rödbruna papperet är faktiskt ett tapetprov!.

Insidan fick också en fjäril, utan mist-spray denna gång (inte samma misstag 2 ggr) Glitterlim på översta vingen blev det dock.



Och så baksidan. Jag kunde inte vara sådär jätteseriös hela kortet igenom. Och så låg hon ju där, färdigmålat och allt efter att jag testat mina PRO-markers.



Jag tycker denna stämpel är fräck. Föll för den direkt jag så den hos Stämpelboden.

I kameran fanns visst ett kort till:



Fruktansvärt suddigt fick jag se när jag fick det in i datorn. G R A T T I S står det i de små blommorna. Det har i alla fall också kommit fram till mottagaren nu. Det är i födelsedagsswappen jag varit med i som detta landade.

De kommer att köra ett år till, men jag avstod. Det var ju kul att få paket när man fyllde och så, men lite jobbigt att hålla koll på detta varje månad ett helt år. Får se om jag ändrar mig längre fram, det dyker kanske upp någon mer sån här swapp. Går flera stycken nu på Scrappiz.

Däremot håller jag i en ATC-swapp. Gör 9 st ATC:er med sommartema och skicka till mig, få tillbaka nio st olika med sommartema. FInns fortfarande chans att vara med.

Och idag har jag även anmält mig till swapp med adventspaket. Där var jag ju med i fjol och det var rätt kul att få öppna ett paket om dagen under hela advent. Man blir som barn på nytt!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej jag såg att du hade anmält dig till adventsswappen- det gjorde jag också.

Ska bli kul det.

2008-08-19 @ 18:14:21
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Lenalandis

Skicka in 100 bilder för framkallning i går tack för tipset. Kika in i min blogg du har fått en Award.

Lena

2008-08-20 @ 21:50:35
URL: http://lenalandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0