Jag är enfärgad igen

Hihi, jag har varit hos frissan och tonat bort det gråa i håret och även det blekta sommarhåret fick lite rödaktig ton i stället. Är jättenöjd med detta. I går morse var det KRIS, då stod jag med saxen i hand och var på väg att kapa luggen, men lyckades hejda mig och övertala mig om att jag nog skulle klara att stå ut i 1 1/2 dag till.

Idag har jag också lyckats hitta en reskamrat till mässan i Göteborg på lördagen. Alla dem som jag brukar åka med hade förhinder på lördagen och jag vill helst åka då. Nu skall jag bara förbeställa biljetter så vi kan traska förbi den långa kön. Jag har ju anmält mig för att vinna biljett, men jag vågar inte riktigt lita på att jag skall ha en sådan tur i höst igen. Jag vann ju en biljett i våras och kunde då kliva förbi hela kön och traska direkt in på mässan.

Det skall bli så KUL att komma till mässan och gott att ha ressällskap och någon att "tjata med" på vägen. Längtar.

Nä, nu är det nattinatti för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Vill oxå åka juuuu,men men det kommer väl fler mässor.Ha det så väldigt mysigt på mässan och lova att du visar mig vad du handlat nästa gång vi träffas!!!!!

2008-08-29 @ 12:03:32
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vem fick du med dig. Hade jag inte haft fotokurs den dagen så hade jag naturligtvis följt med dig.

2008-08-29 @ 15:50:41
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Jessi

Hade jag inte redan varit upptagen så hade jag kommit med. Väntar på nästa i oktober.



Ha det gott så syns vi på onsdag.

2008-08-29 @ 17:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0