Nu funkar det igen.

Sedan i lördags har blogg.se varit nere pga uppgradering, men nu är det full fart igen.

På lördag var jag ju tillsammans med det trevliga scrapgänget från Högsäter och  cirka 1800 andra på mässa i Göteborg. Trångt, varmt men mycket trevligt var det.

Handlade jag? Nja, jo naturligtvis, men faktiskt inte så mycket som jag brukar göra och nästan inga papper, som brukar vara det jag köper mest av. Eller inga och inga, det blev 19 st tror jag och jag brukar nog ligga på minst 50 st när jag varit på mässa. Ingen Cardstock alls, utan bara lite mönstrat.

Däremot köpte jag en väska att ha foton i. En Cropper Hopper 2000. Jag har en sådan sedan tidigare och den är SÅ bra. Rymmer massor.
Det blev några stämplar också och EZ-foam till dem. Några Cellofankuvert, lite dekorationer och 7 flaskor glitterlim. Här hade jag nytta av att på fredag kväll skrivit upp och klistrat en liten klick av varje färg i min lilla bok.
Stämplarna köpte jag på Easer (som skall sluta), Magnolia, Stämpelboden och Humlebee (en Pysselpassionstämpel). Så nu skall det monteras stämplar i massor.

Knäppa jag hade med mig kameran i väskan, men tog inga kort med den, bara några snabba med mobilen.

Däremot har jag lyckats att dra på mig en förkylning igen. Det började sticka i halsen när vi åkte ner till Göteborg på lördag morgon. Sedan flyttade det sig till andra sidan i halsen och på hemvägen hade huvudet börjat dunka. Vaknade på söndag alldeles tät, hostig och febrig. Mår inte bra alls, men jag har varit på jobbet i alla fall. Som tur är har jag eget rum, så förhoppningsvis smittar jag inte ner någon av de andra, om jag nu inte fått smittan från jobbet. Jag misstänker faktiskt det, för det är ingen annan i omgivningen som varit förkyld sista tiden.
Jaja, det går väl över denna gång också. Jobbigast är att det slår lock för öronen och det är ju inte så jättelämpligt när man skall sitta i telefonsupport hela dagen. Får se i morgon hur det går.

Visst ja, bilder!
Jag fotade en del av det jag köpte igår efter jobbet, men jag orkar inte plocka dem ur kameran. Förkylningen tar all kraft från mig för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0