Lekt lite

...men det blev inte som jag tänkt mig.

Jag har haft en idé i huvudet i flera dagar nu, och idag testade jag. Men det blev inget bra. Ser helt onaturligt ut. Såhär:

image325

Flera försök gjorde jag, varav detta blev bäst, men inte alls vad jag tänkt mig. Det är SVÅRT att hålla skylten och samtidigt rikta in kameran, ställa skärpan och knäppa av, utan att darra på någon av händerna. Jo, jag hade stativ, men det hjälpte inte.

Får göra ett nytt försök om jag kan få någon med mig att trycka på avtryckaren eller ställa upp som skylthållare.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fräckt kort...
Där har du tänkt till ;o)

2008-04-23 @ 07:39:47
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0