Publicerad på Scrappiz-bloggen

Tjohooo!

Igår när jag gick in på Scrappiz så ligger min LO där på första sidan. Jag blev så GLAD!

Jag har aldrig blivit publicerad någonstans tidigare (utom här på min blogg och i Scrappiz galleri då), och nu hade jag blivit utvald i "gallerival"! Det är LO:n med skorna som är min.

Annars händer inte så mycket. Skall iväg på Scrapträff ikväll igen. Det blir nog stämpelmotivsmålning igen är jag rädd. Har inte haft tid att förbereda något annat, fast jag har ett par kort (igen) som skall göras. Får försöka få in de kort som jag gjort och som är överlämnade här snart. De är fotade och ligger på hårddisken, men lite redigering behövs innan jag kan lägga ut dem.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis!!!!!!!!!!!!!

2007-09-20 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0