EXTRA UTMANING #8GRINIG

Idag var det ett nytt ord på ett litet ord igen. En extrautmaning som skall vara klar innan midnatt. Det har varit tyst under helgen, så det var egentligen väntat.  Detta var inte ett alldeles enkelt ord (inte många som är det). Jag tänkte på sonen, men han var nästan aldrig grinig när han var liten, så då blev det svårt. Men sedan kom jag på att, varför inte, jag kan ju skriva om att han ALDRIG VAR grinig. Så så fick det bli. Och här kommer resultatet.

image178

Bilden är bedrövlig, då det ju är mörkt nu, så det var inte alldeles enkelt att fota. Har försökt redigera bort blixten som slog mitt på fotona.

Var du nån gång Grinig?

Jag minns faktiskt inte!
Det måste du väl ha varit antar jag, men när jag letar igenom alla kort jag tog dina första år, så hittar jag knappt ett enda där du ser grinig ut. Detta var det närmaste jag kom, och kanske är du mest orolig när en dum mamma ställer ut dig i något vitt och kallt och sedan går bort från dig för att fota. Du har inte ens kängor på fötterna, utan dina tunna inneskor. Men sen ler du ju igen!

Ja, så lyder rubrik och text.

Här har jag för ovanlighetens skull använt en eyelet. Men kunde jag hitta silent settern? Nädå, den har jag nog lagt undan på något VÄLDIGT bra ställe. Det blev att ta fram hammaren. Men det gick ju bra det med. Snöstjärnan inuti blomman sitter i alla fall fast (hittills). Bradsen i Qk fasteners passade ju perfekt i färgen också. De fick hjälp av skalpellen att komma igenom papperet.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Å denna som dom andra,,jättefin.
Blev så fint med den röda texten.
Vad är det för alfabet på "var du nångång"???

2007-09-11 @ 11:32:28
Postat av: ansol

Hela rubriken är utskriven med CraftRobon. Jag minns inte vad de hette, men kan kolla upp det.

2007-09-12 @ 11:49:29
URL: http://ansol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0