Jag vann igen

På mässan i Karlstad hade de ett lotteri på biljetten man fick när man kom. Dragning på lördag skulle ske kl 16.00. Vi kunde dock inte vara kvar så länge, så vi lämnade våra lotter till Paula på Dekorera med Mera, som lovade att bevaka åt oss.
Och gissa vad!
När vi satt i bilen hem ringer Paula till min kompis E och säger att AnnSofie har vunnit. Hon hade inte kvar telefonnumret till mig, för det skrev jag ju på baksidan av lotten.
Jag vann en förvaringsväska från Fiskars, med papper i. Jag har inte sett den ännu, så jag väntar spänt på vad den kan innehålla.
Men SÅ KUL att vinna och TACK SNÄLLA PAULA för hjälpen, vi ses i helgen på scrapträffen i Högsäter.

Vann igen?
Jo, jag vann ju för några veckor sedan 2 ggr i samma vecka på Ett litet ord. Har fått hem 2 stämplar i vinst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0