Helt osannolikt!

I tisdags kom det upp på Ett litet ord att jag vunnit deras extrautmaning på ordet LINJE. Kommer att få hem några stämplar från Floweret. Spännande!

Sedan igår när jag kom  hem och kollade på Ett Litet ord igen, så hade jag VUNNIT Ordutmaning # 13 på ordet AVTRYCK. Här kommer jag också att få stämplar, dessa från Sweetish Sister. Hur sannolikt är det att vinna 2 dagar i rad? Jag som lämnat in 22 bidrag vinner helt plötsligt 2 dagar i rad!!!!!

Jag var ju tvungen :-) att gå och köpa mig en Trisslott, som de föreslog på sidan. Tyvärr vann jag inte på den dock. Men hade ju lite underhållning en stund i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Synd att du inte vann......

2007-10-18 @ 10:57:47
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0