Ett litet ord # 12 BUS

Här kommer då mitt bidrag till bus. Fick tänka om lite efter igår, men gjorde denna också när jag ändå var i farten. Fotat idag i vanligt ljus, men som vanligt funkade inte bredbandet förrän nu i kväll. Blääh, vad trött jag är på detta. Orkar inte ens ringa och tjata längre. Det kommer ibland igång efter några timmar om man dragit ur alla sladdar till modemet. Men hur många timmar det tar, det har vi inte blivit kloka på. Tröttsamt i alla fall.

Nåja. Här är bidraget:

image212

200 % Bus

Jaja, jag vet! Det kan aldrig bli mer än 100 %. Men om man har 2 st kattungar som vardera består till 100 % av bus, så blir det väl 200, eller? 100 + 100 = 200. Det fick jag lära mig redan i småskolan. Så då är det 200 % Bus!
Ferguson och Frida på verandan 2007-08-13.

Och just nu far de omkring runt mina fötter i 300. Fatta vad mycket energi det finns i en kattunge. Och varför i all sin dar måste de slåss om EN pälsmus, när de har en var? Är färgen bättre, eller doften, eller vad är det. Bara avundsjuka?

Här har jag igen använt papper från DCWV Cat stack. Ett helt block med bara kattpapper. Tur man har "lite" bilder så de går åt. Allt utom själva Cardstocken är från samma pappersark.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fin LO.
HAr varit reält dålig denna gång men nu har jag orkat kravlat mig till datorn.

2007-10-10 @ 10:51:07
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Viktoria

Du kan ju alltid handla på min blivande webshop :-) då behöver du ju inte åka så långt. Kikar in här ibland o kollar dig me. Önskar att jag var lika aktiv med mina album som dig. :-)
Viktoria

2007-10-10 @ 17:56:07
URL: http://viktorias.bloggagratis.se
Postat av: stina ~maräng~

Vilka underbart busiga kattungar du har! Och ja, 100+100 är 200, det _vet_ jag *ler*
Tack för titten, det var kul att kika in hos dig. Jag kommer tillbaka!
Kram! Stina

2007-10-10 @ 23:13:30
URL: http://stinamarang.blogg.se
Postat av: Anki T

Härliga katter,har ju också 2 kattungar och ibland är det verkligen full fart.Trevligt med en massa kattpapper.

2007-10-12 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0