Bläääh!

Igår kväll kom det upp en extrautmaning på ett litet ord, och jag var inte hemma. Jag var på scrap-träff. Kom hem sent och missade då att kolla internet-sidan.
Känns lite surt att ordet kom upp SÅ sent, över 6 på kvällen. Då satt jag och målade stämplade motiv för fullt på träffen. Om jag bara vetat. Ordet var balans och faktum är att jag direkt jag såg det, hade LO:n nästan klar i huvudet. Kanske jag gör den i alla fall. Fotona skall ju ändå scrappas.

Nu är det bara att vänta på dagens nya ord, det skall väl dyka upp någon gång under dage, och då har man ju nästan en vecka på sig.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nej...va trögt :o(
Men vi hade det ju trevligt på träffen ;o)
Va många vi va!!!!

2007-10-04 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0