Vinster kom idag.

Idag var jag vägen om Paula på Dekorera med Mera som var så snäll och tog med min vinst på inträdesbiljetten i Karlstad. Det var denna väska från FIskars med medföljande papper i.
image234


Katterna kunde ju inte hålla sig undan som vanligt.

I väskan låg 24 mönstrade papper, 7 Cardstock och 4 ark vellum.

När jag kom hem hade jag dessutom ett kuvert från Press-stop med en tidning i som jag vann på Scrappizbloggen för att jag kommenterat ett inlägg där.

Denna tidning fick jag. Den är från England.

image235


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart att de små måste va med å se vad du vann....kan ju gömma sig nåt kul där .
Det va ingen dålig visnt...kul.
Grattis igen!!!!!

2007-11-07 @ 12:36:50
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0