Ett litet ord # 21 Framtiden

Sådärjag. Ikväll har jag varit riktigt produktiv.

Sista dagen för att lämna in till veckans ord FRAMTIDEN på ett litet ord. Jag har haft många idéer under veckan, men till slut blev det såhär:

image252

Tyvärr är färgerna helt tossiga här, det är egentligen ett alldeles knallorange bakgrundspapper från DCVW:s Cat Stack. Börjar ta på de papperen nu. Jag har också klippt ur hjärta och stjärnor från ett papper ur serien RockStar Stack också från DCWV. Texten är en brunbeige bazill spillbit och textrutan kommer från Heidi Swapp.

Träning för framtiden

Du började tidigt att hålla dina fordon fina och tvättade. Här den 23/4 1984 tävttade du tramptraktorn. Numera tvättar du av framför allt Camaron så fort du använt den. Det är bra att sköta om och vara rädd om sina saker. Det har du alltid varit.
Mamma 071127.

Jag hade kunnat göra en LO om min egen framtid, men hittade inget bra foto. Detta passade bra tycker jag. Då får jag också scrappat en den av alla de många foton som ligger och väntar.

Kommentarer
Postat av: maxell

Å jag sitter här med ett fånigt leende på mina läppar efter att ha läst journalingen. Den är klockren med rubriken och framförallt kontexten.

2007-11-28 @ 00:41:37
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0