Ny Layout som jag gjorde igår.

Jag slutförde jobbet med en Layout igår. Denna har legat LÄNGE innan jag börjat på den. Texten skrev jag på ett kladdpapper redan i fjol sommar och fotot är också sedan i fjol. Jag ville att den skulle bli RIKTIGT bra. Kan inte säga att jag lyckades, den känns lite obalancerad, men det får gå, nu är det klar.
image41

Texten till rubriken har jag skrivit ut med Craft Robon. Även bokstaven K är gjord med "Robban". Sedan har jag klippt ut bokstaven i Chipboard och klastrat samman dem. Efter det la jag på lim och strödde glitter över.. Och över glittret ett tjockt lager av 3D-lack som fått torka över natten. Det gnistrar riktigt i rätt ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0