Några till LO:s jag gjort i veckan.

Detta har varit en riktigt produktiv vecka.

I onsdags blev jag klar med denna LO om min kusins ettårsdag. Detta är till mitt släktalbum. Tänkte den kunde sitta som en dubbel med den om hans mamma (Maj-Britt 20 år) de matchar i färgerna (även om det inte syns på dessa foton, fattar inte vad kameran gör med bilderna så de blir så konstiga). Robban har fått jobba igen med att skära ut rubriken. Den var dock LITE VÄL sirlig, jag fick hjälpa till med skalpellen i "Februari". Knapparna är från mormors gamla samling och blommorna är daisy-punchar med glitterlim i mitten.

image60

Igår blev denna LO klar, det är till min BOM. De 3 blommorna upptill är Retro-stansen som är lite tillböjda och chalkade (liftat Anki), sedan sitter det en stjärnbrad från Panduro i mitten. Kuvertet har jag också stansat ut med min jumbostans. Blomman nertill är en slaktad ljusmanchett med en daisy-punch och en liten brad från Panduro. Igår orkade jag inte starta datorn och Robban, så då föll blicken på akrylfärgerna som står på skrivbordet. Den blå färgen var perfect, så foamstampsen åkte fram för första gången på över ett år. Philadelphia heter alfabetet.

image61

Ja, och ikväll är det dags för melodifestivalen. Vi får hålla tummarna för Sverige och The Ark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0