Regn regn regn

Är så trött på regn. Men jag har i alla fall plockat med mina paket som kommit under veckan. Det mesta är på plats, utom Bazill Cardstocken, som (som jag trodde) inte fick plats i mina förvaringar, så de ligger ovanpa de andra papperen nu. Hur smart är det då?

Sedan har jag faktiskt gjort både en LO och två kort. Det ena kortet ligger på tork, så det får komma senare, men det andra kortet kommer här:

image78

Det är snabbtillverkat utifrån Scarppiz veckoutmanings-skiss. Tänkte  ev ge det till en svåger som skall smita ifrån sin 50-årsdag.

Sedan ville de här korten på vår lilla skrutta Ruth bli scrappade också, och eftersom jag hade ett helt block med kattpapper från DCWV, så fick det bli så. Bakgrundspapperet är beigebrunt, inte lila som det ser ut och det som ser ut som små prickar, är katt-tassar.

image79

Herregud vad man saknar henne, fast det snart är ett halvår sedan hon gick bort. Hon var ett så tacksamt fotoobjekt. Nu hittar jag bara blommor att fota. Blir ju rätt tröttsamt i längden. Vi har ju inga får heller längre, de sista lämnade gården i höstas. Nu är de enda djur vi har sniglar med skal och lite fåglar i luften. Men hur kul är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0