Fint besök på jobbet

Idag när jag tittade ut hade jag riktigt fint besök utanför fönstret.

image67

Ser ni i mitten av bilden. Där sitter en liten sädesärle-unge. Mamman (eller pappan?)  satt på toppen av pinnen bredvid, strax innan jag fick fram kameran, och matade med flugor och annat. Flera gånger såg jag ungen få mat.

Men när kameran kom fram och jag reste mig upp för att ta fotot, så flög mamman iväg mitt i matningen och ungen....
image68

.... kolla uppe i vänstra hörnet. Jag fick med på bild hur den flög iväg efter.

Får hålla ögonen öppna och kameran mera redo i morgon, om de kommer tillbaka.

Trevligt inslag i en kaotisk dag på jobbet var det i alla fall. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0