Regn Regn och åter regn. Då får man scrappa

Ja, ungefär 10 sekunder tittade solen fram i morse, sedan har det varit några rejäla skurar som kommit. Så...
då får man sitta och pyssla. Hittills har jag gjort en dubbel-LO.

Hmmm fotona sitter inte så snett som det ser ut, det blev så när jag fotade och skevade ut bilden så den skulle bli rak i ytterkanterna. Dåligt ljus också, men det regnar ju och är så grått ute, så det var vad som fanns :-)

image100

SIda 1

image101

Sida 2

image102

Cosmo Cricket papper med Primablommor med glitterlim i. Vad skulle jag göra utan Primablommorna? Men jag har ju "några".

Det fick bli 2 sidor eftersom jag hade både färgfoton och svartvita från samma tillfälle. Och dessutom 5 sst, så det hade nog blivit trångt annars.

Robban har fått jobba med rubriken igen och i övrigt inga fler dekorationer.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men duuu...vad du har fått fart på pysslandet :o)
Va fina LO:s du gjort.
Jag har inte gjort nåt....
Kram Jean....

2007-07-13 @ 13:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0