Nya LO:er i regnet.

Ja, vad skall man annat göra, än att skratta åt buskatter och att scrappa.

image123

Detta är en scraplift av "Camel" på Scrappiz. Jag gick med ett varv till i scrapliftutmaningen. Detta är (såklart) Ruth igen. Nu ligger hon på husses motorcykel. "Ja vadå, solen skiner ju där"

Så har jag lagt till en tag med mera text på till den LO jag gjorde häromdagen. Det är ju ORD det handlar om och jag tyckte den blev lite fattig utan lite förklarande journaling också.
image124

Ett par LO till finns klara, men inte fotade, så de får komma senare.

I morgon skall vi på bröllop så då blir det nog tyst från mig. Hoppas att det åtminstone håller upp med regnandet en stund när vi är runt kyrkan.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fräckt med katten å motorcykel.
Enkelt å stilrent med fyrkanterna runt......

2007-07-30 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0