Jag har jobbat igen!

Jaha, då var första semesterperioden slut. 3 veckors ihållande regn! Och idag när jag körde iväg till jobbet, vad var det då på himlen om inte en STOR djäka SOL!  Man kan ju bli trött för mindre.

Men men, innan jag skulle åka hem så hade det minsann hunnit börja regna igen. Det kan det väl få fortsätta med då, om det måste. Nu kan det lika gärna kvitta med hela sommaren känns det som.   Fast de är klart jag har ju faktiskt semester nästa vecka igen så de kanske finns en liten chans tll sol i alla fall. Man fårväl hoppas på en fin höst.

Igår kväll gjorde jag förresten ett gratulationskort som jag blev riktigt nöjd med. Men de kommer inte att visas här förrän om några dagar. Det måste nämligen komma fram först, jag la det på posten idag.


Kommentarer
Postat av: emma

hej ansol
väntar på ditt dop kort.......

2007-09-06 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0