EXTRA UTMANING #2SUR

FIck i kväll se att det var en extrautmaning på Ett litet ord. Eftersom jag missade första gången, så gäller det ju att hänga med nu. Jag satt och scannade in gamla foton från 1983 när jag surfade runt och hittade utmaningen. Vad dök då upp om inte ett kort på en alldeles nyvaken och nerkissad son som såg så SUR ut, så det var inte sant. Annars är fotona på honom nästan alltid med glad min när han var liten.

Det blev en snabb tur upp till scraprummet och få ihop en LO.  Och så här blev den, fotad i dåligt ljus (igen)

image132

Papperen är faktiskt mer gröna än blå i verkligheten. Får försöka ta en ny bild i bättre ljus i morgon om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: madeleine

underbar! jag älskar "gamla kort". kul att du hann. imorgon uppdateras topplistan.

2007-07-30 @ 23:04:38
URL: http://ettlitetord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0