Akuttillverkat kort

Ja, det borde det ju inte ha blivit egentligen, eftersom det ju inte kom som en överraskning att min svägerska fyller 55. Men när man skjuter saker framför sig så blir det ibland akut.

Såhär blev i alla fall kortet när det blev färdigt. Måtte nu bara glitterlimmet hinna torka innan vi skall iväg. Annars får jag väl torka med embossingfönen eller hårtorken.

image99

Det syns inte så bra, men det är 3D-lack på nyckelpigan och glitterlim på blomman nertill, YouDo-blomman och biets vingar. Återigen har jag hittat en matchande tapetbit till bakgrunden från de tapetprover jag fick på jobbet. Hoppas att hon gillar grönt :-)

Massagen igår har nog hjälpt lite grann. Är lite mör idag, men har inte den intensiva smärtan, som jag annars har. Och i detta djädrans regnväder, så brukar jag alltid ha ont både här och där, men idag är det nästan "bara" axlar - nacke och ena benet som ger sig tillkänna. Skall tillbaka om en vecka igen, så får vi se. Egentligen är det inte klokt att utsätta sig för något sådant. Det gör så ONT så man vill skrika under tiden och varenda muskel i kroppen spänner sig, men kan han massera bort den värsta värken så får man stå ut.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Supergulligt!!!!!!
Kommer nog att lifta med dig,ska göra ett jag med.
Kram Jean...

2007-07-11 @ 19:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0