Skicka vidare

Oj, nu är det hög tid att skicka vidare. Jag surfade runt innan jul och hamnade hos Stina Maräng som hade ett inlägg om att skicka hennes blogg vidare. Jag skrev en kommentar och hade turen att vinna ett jättefint pris som kom i mellandagarna. Jättefin tändsticksask och små änglar att hänga upp. Tack snälla för dem. Jag har ingen julgran, men de hänger i mitt scraprum i stället och glittrar. Nu skall jag alltså föra hennes blogg vidare - för det är en del av utmaningen.

De tre första som kommenterar detta inlägg får en liten present av mig och skall sedan själva göra likadant i sin egen blogg, alltså ge bort en liten present till den som för bloggen vidare.

Fram tills efter alla helger är slut, alltså tom 6 januari har du på dig att kommentera, kanske får jag då reda på mer om vilka som är inne här och kikar ibland.

God fortsättning på julen och Gott Nytt År.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är ju inne nästan varje dag å kollar din blogg...
God fortsättning och gott nytt år!!!!

2007-12-29 @ 19:18:37
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Jessica

Här är jag igen, måste komma in och se vad du har för dig. Hoppas du har haft en skön ledighet. Paula har börjat rean på julgrejor. Jessi

2008-01-02 @ 11:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0