Kameran är hittat och jag har fått en vinst.

Ja, vad säger man....
Kameran hade slunkit ner i ett kuvert som låg i min jobbarkasse. Jag som kollade igenom den, jag vet inte HUR många gånger igår. Men inte inuti kuvertet då da. Får nog skaffa en som är lite större nästa gång det är dags att byta kamera.  :-)
Denna kamera har ju annars ställt till det lite för mig tidigare också. När jag köpte den, så köpte jag nämligen också ett orginal kamerafodral. Jättesmidigt, litet och passade precis (såklart, det var ju orginalet). Men nu är det ju som så att jag har alltid kameran med mig i handväskan och i handväskan har jag alltid med mig plånboken (är väl rätt normalt). Och 2 ggr har mitt bankkort med Visa avaktiverats, så jag inte kunnat ta ut pengar på det. Även Ica-kortet och bensinkortet har slutat fungera. Detta gjorde ju att man började fundera på vad felet var. Jag kom på det, kamerafodralet. Det stängdes nämligen med en rätt stark magnet, det bara floppade igen när man  tog flärpen mot rätt läge. Sedan jag köpt nytt fodral har inget sådant hänt. Det nya fodralet passar lite sämre och är inte lika snyggt, men det är ju smällar man får ta. Hellre det än att stå utan att kunna tanka eller ta ut pengar.

Ja, och så var det ju vinsten då. Jag fick ett brev i lådan idag när jag kom hem. Det var vinsten från "Ett litet ord" som jag skrev om nedan. Såhär ser den ut.

image261

De skall jag nog kunna få användning av gissar jag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lite tur får man ha ibland.Hur skulle det annars fu ngera här i livet? Jessi

2007-12-13 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0