Extrautmaning # 27 GOD

Hmmm. Nytt ord igen. GOD!

Enkelt hade ju varit att scrappa GOD JUL, men det vore väl att göra det för lätt för sig.

Fast denna blev ju inte så långt därifrån. Det är min son som somnat så gott efter att  ha haft 2årskalas. Helt utslagen ligger han där med "snuttarna" bredvid sig.

image269

Många av de LO:s jag gör nu till "ett litet ord" kommer att få kompisar i skepnad av andra  (eller första) sidan av en dubbel-LO. Denna har jag t ex fler foton från födelsedagen att scrappa till. Så nu förbereder jag papper, foton osv i färdiga kit att ta fram när andan faller på. Dessa matchar ju då redan de jag har gjort.

Det hade ju varit bra om jag hunnit göra båda sidorna när jag ändå håller på, men tiden räcker inte riktigt till det, så det få duga med förberedda sidor.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej vad det duggar tätt med utmaningar.Du får verkligen ligga i!Roligt att kika in och se vad du har för dig när vi inte ses på ett tag;)

2007-12-17 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0