Ett litet ord är klart och slut för i år.

Ja, nu är utmaningarna klara för i år. Jag blev 2:a, vilket jag legat rätt länge, sedan jag missade ett extraord en onsdag när vi hade scrapträff. Innan det delade jag förstaplatsen med Katarina76 som vann. Jag hade 3 poäng mindre i slutet, vilket delvis berodde på att jag inte fick in den sista LO:n på juldagen då bredbandet helt lagt av och jag inte fick igång det trots idoga försök. Den LO:n hade gett 2 poäng, så det var adventspecial  med extrapoäng om man gjorde den veckans 2 ord.

Det har varit kul att följa dessa utmaningar ända sedan i somras. Många LO.er har det blivit under året. Jag är uppe i 132 LO:er i år. I fjol gjorde jag 137, så jag har 5 kvar om jag skall komma upp i samma antal. Men ifjol höll jag fortfarande på med mitt USA-album i fasta pärmar, vilket gjorde att varje sida gick fortare att göra, då jag hade text från reseanteckningarna att gå efter och inte kunde lägga till så mycket dekorationer på de sidorna, för då hade inte böckerna gått att stänga. Sedan gjorde jag ju också ett annat resealbum med en gammal resa till Mallorca från 2001, där jag faktiskt hade sparat massa broschyrer och annat. Även där fick jag vara mera sparsam med dekorationer och olika papper då jag gjorde det albumet också i ett fast album, fast ett spiralbundet. Får se om jag hinner göra 5 LO:er till i år. Är inte så säker på det, rätt skönt att i stället koncentrera mig på att fixa oc h dona i scraprummet i stället. Det behövs!

Ett litet ord kommer dock att fortsätta nästa år igen. Det skall bli spännande att se om de hittat på något nytt koncept då. Jag hänger nog på i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till andra platsen och god fortsättning på det nya året. Vi ses på jobbet!

2008-01-03 @ 13:30:06
URL: http://annjo3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0