Ett litet ord # 26 STRESSA

Ja, snacka om att jag har stressat idag.

Har varit till Borås, en liten nätt resa på nästen 3 timmar en väg, upp tidigt, sitta på möte, en hastig sväng inom Magnolia och så 3 timmar i bilen hem.

Två utmaningar att göra, Varför skjuter jag alltid allt till sista stund? Men dessa ord var jättesvåra tycker jag.

Här kommer i alla fall stressa:
image271

Till råga på allt så tog naturligtvis batteriet i kameran slut när jag skulle fota. Snabbladdning i 3 minuter just precis så mycket så det räckte att ta 2 bilder. Hann inte ta om denna som blev suddig, men texten har jag skrivit runt om på ytterkanten. Detta är för nästan exakt 25 år sedan. Bilden är tagen sista dagarna i november 1982.
Först tänkte jag bara ha rubriken och texten runt om, sedan tänkte jag doodla lite i vitt, men med tanke på tidspressen så vågade jag inte det. Så satte jag såklart en limklutt till vänster bredvid fotot. Då var det inget annat att göra än att leta upp några matchande Prima blommor och trycka dit. Tack och lov för blommar som kan dölja misstag man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0