Ett litet ord # 23 Sök

Här kommer så den andra delen av veckans ord i Ett litet ord. Ordet är SÖK och såhär tolkade jag det:

image258

Det blev ytterligare en LO om vår hund. Bilden är från mars 1980 när hon var lite drygt ett år gammal. Jag är rätt glad att jag tog en hel del foton på henne.

Denna blev riktigt blingig, med bokstäverna utstansade med Quickutzen i ett glitterpapper. Det är numera glitter över hela skrivbordet OCH mig. Dessutom fastnade lim i glitter på alla fingrarna när jag skulle fästa de små stjärnpaljetterna. Det syns dåligt här att rubriken glittrar, men det GÖR den jag lovar.

Rubriken:
Agility Lydnad Sök

Journalingen lyder:
Så värst tränad var inte Tanje. Men vi lärde henne "sitt" och "tass/tack". När hon hade tackat fick hon en hundghodi/hundchoklad eller ibland en sockerbit. Frolic gilladehon också, men det fick hon mer som ett komplementfoder.

TANJA Mars 1980 Drygt 1 år gammal.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Den blev ju jättefin....
Va gulligt hon sitter :o)

2007-12-05 @ 12:52:03
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0