ETT LITET ORD # 4 TÄNK

Ja, då var utmaning nummer 4 klar också. Har haft flera olika funderingar, men så har jag kollat på ett litet ords sida och då var mina idéer redan upptagna. Så jag har tänkt om några gånger. Och såhär blev till sist resultatet.

image154

Detta kommer att bli en sida till min BOM (Boken om mig) och rubriken lyder:

TÄNK vilka idéer man kan ha!

och sedan står det:

"Jag har en fix idé om att inte ha sockar när det är sommar. Från maj till september vill jag, oavsett temperatur, vara barfota i sandaler eller tofflor. Jag har några att välja mellan:"

Sedan står det lite om de olika tofflar och sandaler jag har, tex var jag köpt dem om de är sköna att ha på sig osv. Denna gång blev det riktigt mycket text.

En liten närbild på ena hörnet:

image155

De jag har på mig på stora bilden är mina verkliga favoriter. De finna längsst upp till vänster och texten lyder:

"Favoriterna. Dessa köpte jag i Cameron USA i maj 2005. Jätteskön, men färgar fortfarande av sig så jag blir svart under fötterna"

Jag gillar de skorna jättemycket. Trodde ju att det var indianhantverk, när vi köpte dem av indianer på poststationen Cameron inuti indianreservatet, men det var fel. De var tillverkade i Kina visade sig när jag kollade närmare. Fast de är sköna i alla fall och för mig är det indiansandaler från Amerika.

Kommentarer
Postat av: madeleine

vi är glada över att du kämpar vidare! underbar lo, gillar verkligen att du gjort en sida om dina tofflor!

2007-08-13 @ 22:28:11
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det var ju några par att välja på i alla fall. Det hade inte blivit många kort för mig att ta med tanke på mina små fötter! Hoppas du har det skönt på semestern!

2007-08-14 @ 13:47:16
Postat av: Jeanette

Sedär....vilken kul LO du gjort om dina tofflor :o)
Många är det ;o)

2007-08-14 @ 21:18:32
Postat av: Sandra

Det här är en LO i min smak :-D Snygg och kul!

2007-08-25 @ 19:38:24
URL: http://almanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0