Lördag 28 maj 2011

Isch, idag har jag haft molande huvudvärk nästan hela dagen, inte förrän nu i kväll har det släppt lite. Jag som tänkte göra så mycket idag har inte orkat ta tag i någonting.

Regnat har det gjort också och kallt är det, så jag har inte ens orkat med att gå ut och fått lite frisk luft.

Men inte mera gnäll nu, i morgon är det en ny dag.

Visar några kort som jag inte visat tidigare:



Sonens sambo ville ha ett rosa kort på sin födelsedag. Detta är rosa allt igenom.

Sedan har jag ett kort som jag gjort av en overlay jag hade liggande.



Det blev riktigt läckert. Jag limmade ett garn runt kanten för att gömma limmet som är under overlayen.

Nästa kort har jag gjort med en bild på en nalle som jag klippt ut från ett papper, färdigmålad och klar. Sedan är det ett band utstansat med Marta Stewartstans i rosa. Grattis är Quickutz med crackle-lack på och så en blomma gjord av en slaktad ljusmanchett med glitterlim, en utstansad retroflower och en halvpärla i akryl i mitten.



Och så till sist ett kort med en härlig stämpel:



Jag älskar den här söta lilla katten. Lite slitna kanter som chalkats, glitterlimmad fjäril från Martha Stewart, utstansad blomma och blad. och en bit sammetsband så man kan känna kattens mjuka päls. :-)




Inuti har jag satt i ett papper att skriva på, da man inte alltid har pennor som kan skriva på mörkbrunt papper.

Det får vara allt för idag, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0