Söndag 3 april 2011

Ouupps vad tiden går fort.

Sedan sist har jag varit på scrapmässa i Göteborg och träff i Vänersborg.

Idag har jag varit i kyrkan. Det var tacksägelsegudstjänst för min faster som gått bort. Man kan inte säga att vi behövde trängas direkt. Förutom prästen, kantorn, kyrkvaktmästaren och 2 kyrkvärdar så var det jag och min man och son, mamma, farbror och kusin (son till min bortgågna faster). Alltså utöver personalen 6 besökare som alla var där för tacksägelsen. Hade de ställt in tro, om inte vi varit där?

Idag har vi också sett sädesärlan för första gången i år, så nu är väl äntligen våren på väg. Hörde på radion att det var 14 000 tranor vid hornborgarsjön, ett vårtecken så gott som något.

Jag visar inget jag gjort här idag, utan påminner bara om att vi nästa lördag den 9 april ordnar heldagsträff i Scrapbboking i bygdegården i Högsäter. I år får ni inte missa. Vi har fått ihop ett fantastiskt prisbord, som slår allt vi tidigare har haft. Desssutom kommer vi att ha lite annorlunda tävlingar och utmaningar än tidigare.

Anmäl er så snart som möjligt, det kan ju hända att platserna tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0