Några kort

Här kommer ytterligare några kort som jag gjorde i somras.

Ett Lila-turkos-gult kort där jag använt en färdigmålad hÄngel-stämpel. Hittade papper som matchade bra till. Bakom är det en bårdstans från Martha Stewart, liksom hjärtat som är en del av en bård och så Spellbinders fyrkant under stämpeln.



Därefter ett par julkort där jag stämplat och embossat en stor stämpel från Norge. God Jul heter ju samma på norska och svenska.



Lite svårt att se hur det blev med det embossade i blixtljus.

Sedan har jag gjort ett par kort med en riktigt fin stämpel, eller två.

Ett Grattiskort till någon som gillar Rock´n Roll kanske.


På insidan satte jag en utstansad Martha Stewart-bård i silver, som matchar stjärnorna på framsidans pappersbit.



Här är Grattis-stämpeln embossad i silver. Under Elvis-stämpeln en bit papper i silver och ett silverfärgat tygband.


Insidan med samma bårdstans och en liten ruta att skriva i. Utstansad med Spellbinders.



Ett lite "bonnigt" kort med en fin traktorstämpel. Lite bladslingor utstansade med Bosscut-stans.

Ja, det var lite från mig. Nu skall jag kolla lite TV innan denna lördag har gått också.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kortet med traktorn,gud va fint målat.

Du è så duktig.

2010-09-16 @ 12:14:44
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0