Länge sedan sist.

Men det är alldeles fullt upp med jobb och långa resor dit och hem och allt annat i livet.

Nu skall jag i alla fall visa lite kort som gjordes i sommar.

Först ut är ett kort jag gjorde till cafét. hÄnglastämpel och Martha Stewartstans. En lite annorlunda vikning på detta kort.



Här syns kortet uppvikt:   Den blå remsan på insidan har texten Hjärtliga Gratulationer stämplat och embossat. När man viker ihop kortet så ser man hela stämpeln, då jag även stämplat en lapp och satt på framsidan med ungefär hälften av texten där. (se ovan)



Nedan ett kort med hÄnglastämpel. Ovalerna utstansade med Nestabilities. Blommorna är retroflower och bladen kommer från en slaktad tygblomma.



Några julkort gjorda i juli:



Bild hämtad från nätet, spillbit med text Merry Christmas, retroflowerblomma och blad utstansade i Cardstock.



Insidan stämplad med Versa Mark och guldembossad. Likadan insida till nästa kort, fast embossad i rött:



Även här har jag hämtat bilden från internet. Haft på lite glitterlim och 3D-lack som dock syns dåligt här. GOD JUL utstansat med Quickutz.




Ett kort till som lämnades till cafét och som såldes också. hÄnglakille och hÄnglahäst. Grattis utstansat med Quickutz.

På insidan stämplade jag en liten ankfamilj. Den återfanns även på baksidan.



Ja, det var det jag tänkte bjuda på denna gång.

Lämna gärna en kommentar när du besökt mig.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kortet med katterna å snögubben va väl ett kort till mig ;o)

2010-09-16 @ 12:15:57
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0