Några kort till från i somras

Haha, detta börjar ju bli en vana. Många inlägg i samma vecka.

Jag visar väl ett par kort till sedan i somras.

Först ett Grattiskort med en bedårande fin stämpel på en liten flicka som leker med sin katt. Den stämpeln och Grattis-stämpeln är embossade i svart. Under Grattis-stämpeln är det ett papper med tassmönster och runt kanten har jag doodlat ett grannystan i grönt.



På insidan en stämplad swirl och en Grattis-stämpel.



Så ett julkort också. Jag hade ju tanken att jag skulle göra ett julkort i veckan under hela året, men det stannade liksom av under sommaren. I vecka 30 hade jag väl gjort ungefär 20 st. Och så värst många fler har det inte blivit sedan heller.

Men här är ett i alla fall. En bild som jag hittat på nätet. Papper i mullberry (eller liknande) med glitterprickar på som jag blötte med vatten och rev kanterna på. Sedan på med en stämpel (embossat i silver) och så klart.



Japp, det var det för denna gång. Får se när jag återkommer med fler. Kanske blir det vilken dag som helst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0