Ligger efter nu...

... med både skapandet och publicerandet av det jag har skapat.

Men nu skall jag i alla fall visa något jag har gjort.

Först ut är en LO jag gjorde i sommar faktiskt.



Sonen bara 20 dagar gammal, kl 23 på kvällen. Han vill INTE sova. Han var pigg, det var däremot inte jag.

Åh, jisses så länge sedan det var. December 1981.

Nästa grej att visa är ett kort, också tillverkat i sommar.



Lite höstinspirerat sådär, med kantareller och höstfärger.

Och så tar vi väl ett kort till från i somras.

Elvis igen. Här är han stämplad med svart dyna på silvercardstock, och sedan svartembossat. Grattis är silverembossat och så har jag lagt dit ett band i silver.



På insidan har jag stämplat Grattis! och en swirl som jag också silverembossat. Även satt dit en vit ruta att skriva på.



Ja det var det för denna gång. Kan ju inte visa allt på en gång heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0