Uppdatering av scrapsammanställningen för 2009

Det blev inte fler LO:er i fjol, utan slutade på 80 st.

Men, utöver LO:er så har jag pysslat lite annat också:

99 st kort av olika slag. (hade tänkt fixa ett till igår så det blev jämt 100, men det blev inte så)
43 st ATC:er.
1 st bokmärke
1 st liten tändsticksbyrå (på kryssningen)
3 st post-it fodral
1 st altrad låda
1 st namnskylt
2 st tags
1 st altrad tändsticksask
1 st julhänge

Ja, litegrann har det faktiskt blivit under året. Detta är första året jag har riktigt koll på hur mycket jag gjort. Gjorde det mest på skoj, och det är ju faktiskt rätt kul att se hur mycket det blir på ett år.

Jag har också gjort en ny thicker för att beskriva hur mycket det blir i år. Börjar med att sätta målet 1 LO per vecka, så får vi se hur det landar till sist.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sedär va du varit redig .o)

Tur att nån è de.

Ska bättra mig med scrappandet å bloggandet.....men har inte orkat.

2010-01-02 @ 23:14:15
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0