Ett nytt och två gamla foton scrappade.

Jag börjar väl med att visa ett nytt fotografi som jag scrappade nästan direkt jag fick hem det. Det är på min faster som fyllde 80 den sista januari.
Rubriken är skriven med Quickutz Mary Jane Grand (V och 80) samt Quickutz Chocolate (anja)
Jag har använt Bazzill svart cardstock och ett mönstrat papper i rosa från Daisy D´s som heter raspberry.
Dekorationerna köpte jag i Ullareds på Ge-Kås i somras och kommer från Hedlundgruppen. Ett sidenband ur gömmorna och en blomma som jag stansat ut med Martha Stewert-punch. Pop-up Water Lily heter den.



Fotona på nästa LO är från sept 1982. Det är maken och sonen som vilar i soffan. Sonen är helt ljuvlig när han på andra fotot öppnar ena ögat och tittar på mig. Jag är så glad att jag har så många foton från när han var liten.

Alla hjärtan har jag stansat ut från olika spillpapper. Alla utom 3 st är i olika blå toner. Ser ni de andra 3?



Idag har jag även varit hos frissan och tonat håret. Jag har för första gången på väldigt många år gjort slingor. Det skall bli spännande att se hur det kommer att gå. Vi har ju ett vatten här som gjorde att mitt hår skiftade i grönt, men efter att vi bytt ut de gamla kopparledningarna mot en plastslang i höstas så är det inte lika grönt längre, så därför vågade jag mig på ljusa slingor, i stället för att tona i rött för att neutralisera det gröna. Håll tummarna för att slingorna inte blir gröna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0