Ett par kort till

Här är ett "kort" till som jag gjort till Stämpelsnacks julkortstävling. Jag började på det i söndags på träffen, men det var lite joxigt att få ihop det så jag gjorde klart det i veckan.



Det är 4 olika minihÄnglar från fjolårets kollektion. Stommen av Bazzill kraft och mönsterpapper med snöflingor. Man kan göra det med innehåll och öppningsbart i botten, men jag struntade i det och limmade alla sidorna. Mallen hittade jag på Creativicas blogg.

Så har sonen fyllt år under veckan och han fick detta kort av oss:



Detta slängde jag ihop på kvällen lite hastigt. Det är bra att ha färdigmålade motiv att ta till när det skall gå fort. Namnet är stämplat med mina clearstamp från inkadinkado och et är dem jag använt till många av julkorten också. Embossat med guld. Åldern är skriven med glitterlim som fick torka under natten.

Nu skall jag gå tillbaka till julkortsverkstaden. Fick beställning av några julkort som mamma ville ha, så det är "några" kvar att göra innan jag är klar för i år.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Vilken turgumma du är, kolla in hÄnglarbloggen.Grattis!

2009-11-29 @ 13:58:51
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Snyggt....vad är de för alfabet du skrivit Kenneth me??????

2009-12-01 @ 17:54:22
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0