En endaste arbetsdag kvar innan semestern!!!

Ja, nu drar det ihop sig. Skall bli gott att vara ledig nu i hela 4 veckor. Inte ett enda dugg planerat utan vi kommer att ta dagen som den kommer. Förhoppningsvis kan vi komma iväg till Ullared en dag om det stämmer med väder och annat som kan dyka upp.

Här har jag ett litet kort att visa:



Ytterligare ett bra-att-ha-kort till samlingarna. En hÄngel och lite spillpapper från kryssningen med färdigt hål utskuret. Denna vecka har jag inte hunnit pyssla något alls, det får vänta tills semestern, nu är jag alldeles för trött om kvällarna.

Vad gäller Ferguson, så vet vi inte vad som hänt. Dock såg vi i alla fall inga synliga skador på honom, så  någon slåttermaskinskniv hade han som tur var inte hamnat i. Det är ju lite jobbigt att inte veta varför han dog, men känns i alla fall väldigt skönt att vi hittade honom så han inte ligger skadad och lider någonstans och inte kan ta sig hem.

Ja, det var väl det för idag. Nu skall jag ladda för sista arbetsdagen på länge.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men de va väldigt vad en del è flitiga på att göra bra-att-ha-kort ;o)

Känner att jag vill ha några fler timmar på dygnet.

Ha en skön sem.

2009-07-11 @ 21:22:04
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0