Ute på vift med en ung snygging

Idag har jag varit ute och åkt med en ung snygg kille.

Ja, alltså jag och sonen har varit på marknad i närmsta samhälle. Han kom och hämtade mig med sin svarta Camaro av 1970 års modell. Fast han har haft den sedan i våras, så har jag faktiskt inte ÅKT i den förut. Han använder den mest till att köra tävlingar med, men den går även att köra ute i trafiken. Även om man nog skulle behöva hörselskydd när han gasar på, det LÅTER om den. Både bullret från vägen och från motorn som mullrar. Fast det är klart, en gammal amerikanare SKALL mullra, ett härligt muller om man frågar mig.

På marknaden köpte jag absolut ingenting. De höll dessutom på att packa ner när vi kom. Det som inte redan blåst ner, för det var halv storm uppe på torget. Pizza köpte vi med oss hem. Vi hade ju kunnat äta där, men tyckte att det varit orättvist mot pappa/make som var kvar hemma, så vi köpte en till honom ocks.

Nu skall jag se om jag kan sätta mig och scrappa lite innan det är TV-kväll.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Både såg å prata med dig... JAg hade din snygga,unge kille framför mig medan han satt å vänta på era pizzor så jag hade väldigt snygg utsikt en liten stund :o) Smaka pizzan bra? JAg tog en som jag inte ätit förut,men den va inget vidare.

JAg köpte sockar,godis,blå ljung att ha ute nu till hösten. JAg ska sätta mig å göra 2 kort,ska på kalas på Måndag.Ha dè,vi hörs!

2008-09-27 @ 17:53:18
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej hopp Ann-sofie

Har pysselträff i bengtsfors på söndag 5 okt mellan 10 och 18.. E du sugen och kanske även Jeanette och även fler om ni vill fylla en hel bil.. e ni sugen får ni gärna komma..

Kram

Viktoria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0