Scrapopol 2008 utmaning vecka 2

Nu har jag fått ett nytt uppdrag:



Vecka #1:
Du är ute och går och plötsligt känner du lukten, du går dit stanken kommer ifrån och visst är det Pappersbruket du har hittat!

Vecka #2: Du landar på chans och får följande kort:

Du hamnar alltså i Scrapvrån.

Utmaningen:
Scrapvrån: Här får du stå kvar tills du har gjort två valfria kort/LO:s!

Jaha, där fick jag lite att jobba med.

Har varit på scrapträff i Högsäter ikväll, men var rätt trött efter en sömnlös natt och ny arbetslats, så jag satt bara och målade stämplade motiv. Fast jag fick faktiskt målat 7 st innan jag gav upp och åkte hem.

Jag fick också ett fint kuvert med ett fint kort i av härliga "arris". Tack snälla! Jag blev jätteglad och överraskad. Precis vad jag behövde efter några riktiga "skitdagar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0