Använt nya papper

Yes. Igår kväll hade det svalnat av såpass att man kunde sitta inne och scrappa lite.

Jag köpte papper med ett visst foto i tankarna när jag var i Borås, men igår när jag skulle ta fram det, så kom jag inte ihåg vilket papper det var jag tänkt på för fotot. Nåja, jag hade några stycken som kunde passa så jag satt med fotot och bläddrade fram och tillbaka med papperen och till sist så fastnade jag för detta:



Jag har alltså använt:
Papper från Cosmo Cricket Be Good: Poinsettia (alltså ett julpapper med snöflingor på och bilderna är tagna utomhus på sommaren !)
Snöflingorna är gömda av 3 st dubbla blommor från Prima hydrangea petals med en svart akryldroppe från Blomsterlandet.
Textrutan är Bazzill Basic som jag skrynklat till coh chalkat med Fluid chalk i 3 färger.
Egen handstil med Zig journaling & title penna brun.
Fjäril Quickutz i Bazzill spillbitar + Stickles glitterlim på vingarna.

Nu skall jag strax åka till Bengtsfors för att besiktiga Cadillacen. Det är väl "cab-nere-väder" idag, så ett huckle kanske får finnas med för att rädda frisyren. (haha) Annars har det lovats att det skall bli 28-29 grader idag, så man fryser inte direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0