Cybercrop på Scrappiz

Ja, det har det varit hela helgen. Jag har inte varit så där värst produktiv, men min LO med Paraply platsar i en skissutmaning och så den med banden också. Det var det jag gjorde igår. Ja, och så passade kattungar när det var ute och busade.

Idag har jag gjort ett kort till svågern som fyller år på tisdag.

image175

och insidan där jag sedan skrivit grattishälsningen och stämplat dit en humla över öronen på hästen, som för övrigt är embossad liksom raden med hästskor:
image176

På baksidan stämplade jag bl a ett par små möss.

Detta kort åkte med på tävling med LO eller kort som skulle innehålla djur. Satt länge med kort på Fergusson, men fick inte rätt inspiration för det. Och kort till f d bonden skulle ju ändå göras så det passade bra.

Sedan har jag också börjat på en liten grej som skall vara dopgåva till helgen. Hoppas jag hinner fixa så mycket med den som jag tänkt. Och så var det de där korten också, har fortfarande bara börjat LITE på dem. Får ta med det till träffen på onsdag, så det blir något gjort.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jättefint kort.Banderollen är ju såååå fin.
Vi ses på Onsdag :o)

2007-09-03 @ 18:13:18
Postat av: Chruss

Vilket härligt kort! DU har använt mina favvostämplar också - det gör ju saken ännu bättre!

2007-09-04 @ 21:06:06
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0